پرستوی مهاجر

الهم عجل لولیک الفرج

پرستوی مهاجر

الهم عجل لولیک الفرج

تقدیم به مردم قهرمان و شهید پرور شهر یزد

تقدیم به مردم قهرمان و شهید پرور شهر یزد


نه همزبان شهر شماییم بی خیال!

ما کافران شهر شمایییم بی خیال!

زخم زبان کم است به خنجر بزن مرا  

هرچه که سنگ و چوب و… بر سر بزن مرا  

“آتش بزن به کلبه آوارگی من”

 پایان بدی به غربت و بیچارگی من

لازم به حکم نیست مرا سنگسار کن

در شعله ها بپیچ و مرا نوبهار کن

این تکه های آجر و سنگی که دست تو است

 از ضایعات کار من و داربست تو است!

سنگی که خانه ساخته ام من برای تو

دیگر نیاز نیست بزن! جان فدای تو!

دیگر به باغ صفه بهاران نمی روم

در جشنهای نیمه شعبان نمی روم

بد نامی من است که بد گشته نام تو

من مانعم برای ظهور امام تو

پاک است شهر و کوچه دگر از حضور من

تو پر غرور باش, به دوزخ غرور من!

آمد اگر امام بگو منتظر نبود

 در دیده بغض داشت ولی منفجر نبود

در ندبه ها همیشه سرِکار بود او

حتی غروب جمعه گرفتار بود او

شایسته نیست شیعه­ ی مولا چنین نژند

او بوده پر گناه که خشکیده هیرمند

***

مولا سلام! می شنویی ناله مرا؟

در شعله آزمودن هر ساله مرا

امسال سال خوب  برای ظهورنیست

من سوختم زمینه­ ی ساز و سرور نیست

گر آمدی نشانی من را ز کس نپرس

بالی که سوخته است زمرغ قفس نپرس!

۱۳۹۰/۴/۹

نظرات 2 + ارسال نظر
مدعی انتظار جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ب.ظ http://golenarges2014.mihanblog.com/

حضرت امام حسن مجتبی (ع) در عالم خواب یا مکاشفه به مرحوم آیت الله میرزا محمد باقر فقیه ایمانی فرمودند :
«در منبرها به مردم بگویید و به آنان دستور دهید .توبه کنند و درباره ی تعجیل ظهور حضرت دعا کنید .
دعا برای آمدن آن حضرت مانند نماز میت نیست که واجب کفایی باشد و با انجام دادن عده ای از دیگران ساقط شود ؛بلکه مانند نمازهای پنج گانه است برهر مرد و زن بالغ واجب است برای ظهور امام زمان غایب دعا کنند.»
آشتی با امام عصر ص91
**********************************************************************
امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یکی از دوستان خود که از آن حضرت پرسیده بود:
آقاجان! قربانتان بشوم, چرا
با اینکه ما این همه دعای فرج را می خوانیم شما نمی آیید؟
فرمودند: شما که دعای فرج را نمی خوانید! شما
دعای سلامتی من را می خوانید (یعنی اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن ....
شما باید دعای(الهی عظم البلا) را زیاد بخوانید
امام زمان و سید بن طاووس صفحه238.نجم الثاقب صفحه 480
سلام من دارم سعی می کنم این دو مطلب را در اینترنت گسترش بدم به این صورت که به وبلاگای مختلف سر می زنم و در نظراتشون این مطلب رو میذارم اگه اون افراد هم در هرروز یا ماه به چند نفر خبر بدن افراد زیادی مطلع میشن شما میتونید مثل من عمل کنید یا اینکه یه پست از این مطلب تو وبلاگتون قرار بدید ،یا به اطرافیانتون یاد آوری کنین و یا هر شب دعای فرج را راس ساعت 22 قرائت کنین
لطفا
با هر توانی که دارید این مطلب رو منتشر کنید
اگر این مطلب را منتشر کردید اعلام کنید

سپاس

مدعی انتظار جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ب.ظ http://golenarges2014.mihanblog.com/

با سلام....لطفا پست کنید و نشر دهید
به اطلاع میرساند طی توهین بی سابقه به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی علیه السلام که توسط مزدور خوک صفت انگلیسی شاهین نجفی صورت گرفته است زمانی که اسم مقدس این امام معصوم را با نام های نقی و امام نقی در جست و جوگر گوگل سرچ میکنیم همراه با چهره ها و عکسهای زننده ظاهر میشود..
توجه داشته باشید دوستانی که وب دارند پوسترهای زیبا از امام هادی علیه السلام را با برچسب های نقی , naghi , , imam naghi , امام نقی(ع)emam naghi
در وب خود قرار دهند تا از ادامه این حرکت زشت جلوگیری شود. .
شایان به ذکر است شما می توانید با ورود به وب ya-20.blogfa.com از تعدادی پوستر امام نقی علیه السلام برای استفاده در وبتان بهرمند شوید..
این مطلب را گسترش دهید...!

یا علی...
دوستان اگه میشه درباره امام هادی النقی (علیه السلام) وبلاگ بسازید.

توجه:بچه شیعه ها توروخدا بیایید کمک.
اطلاع رسانی شود حتما
مراجعه شود به وبلاگ امام هادی النقی (علیه السلام)
http://yahadiyanaghi.blogfa.com
چند وبلاگ که در زمینه(حمایت از امام نقی علیه السلام بخاطر توهینی که در فضای مجازی به ساحت مقدس این امام بزرگوارشده) فعالیت دارند به محضر شما محب اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام معرفی میشوند ان شاءالله برای حمایتشون لینک نمائید.

1.امام هادی النقی (علیه السلام)
http://yahadiyanaghi.blogfa.com


2.عشقم امام هادی علیه السلام
http://ya-20.blogfa.com

3.امام هادی(علیه السلام)
http://emam-hadi.blogfa.com/

4.امام علی النقی (هادی)
http://www.yaalinage.blogfa.com
5
. امام نقی (ع) emamhadinaghi.blogfa.com

6.امام عشق=هادی نقی http://emamzman313.blogfa.com
درصورت امکان به همسنگران دیگر نیز این وبلاگهارو معرفی کنید.اگر وبلاگی میشناسید که در این زمینه فعالیت دارد معرفی کنید.
اجرتون با امام غریب و مظلوم امام نقی علیه السلام
اللهم صل علی محمد و آل محد و عجل فرجهم
اللهم عجل لولیک الفرج

تشکر از اطلاع رسانی شما دوست عزیز
هرکاری ازدستم بیاد انجام خواهم داد
لبیک یا مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد